Obchodní podmínky Velkoobchod
Registrace!!!
Pro registraci vyplňte všechny údaje včetně IČO a DIČ.
Jakmile se zaregistrujete jako VO zákazník napište nám email na info@mugshop.cz aby jsme vám nastavili slevu!!!
Všeobecné obchodní podmínky
- Velkoobchodní ceny jsou uvedeny bez DPH.
- Není stanoven minimální odběr.
- Tento ceník je planý až do vydání ceníku nového. Změna ceny vyhrazena.
- Při celkové objednávce nad 10.000,- CZK bez DPH doprava zdarma.
- Při objednávce nižší je účtováno dopravné dle sazebníku viz. níže
- Zboží je zasíláno spediční službou po zaplacení proforma faktury, nebo na dobírku.
Objednávka
Objednávky zboží učiněné prostřednictvím našeho virtuálního obchodu jsou zásadně závazné. Po odeslání je objednávka zákazníkovi potvrzena pomocí zprávy zaslané na jeho elektronickou adresu.
Hromadná objednávka
Hromadná objednávka slouží těm, kteří mají katalog a nebo znají přesný kód výrobku, o který mají zájem. Tato objednávka je pouze pro velkoobchodní partnery a naleznete ji po přihlášení a nastavení slevy hned pod zadáním registračních údajů. Tvar zadání kódu je vždy "111 053 0876".
Vrácení zboží
Pokud nebudete spokojeni s doručeným zbožím, můžete jej do 14 dnů od obdržení vrátit bez udání důvodu v neporušeném obalu zpět na naší adresu (je třeba přiložit též daňový doklad zaslaný společně se zbožím, popř. jeho kopii). Po obdržení vráceného zboží Vám bude obratem na účet zaslána zpět částka odpovídající jeho kupní ceně.
V případě poškození zboží okamžitě kontaktujte doručovací službu (Česká pošta), nejpozději však do 24 hodin po doručení zásilky, reklamujte doručený balík s poškozeným zbožím. Česká pošta má 14 dní na vyřízení reklamace. Zároveň nás kontaktujte o poškozeném zboží, aby jsme se dohodli na přeposlání nového nepoškozeného zboží.
Vyřízení objednávky
Zboží je možno obdržet pomocí poštovní dobírky. Většinu zboží máme skladem a snažíme se ho expedovat do 3 pracovních dní. Ostatní zboží, které není skladem expedujeme do 7 (nejpozději však 10) pracovních dní.Většina námi nabízeného zboží je stále k dispozici skladem, proto se snažíme všechny přijaté objednávky vyřizovat do druhého dne od jejich přijetí, nejpozději však do 5 resp. 10 pracovních dnů.
Zrušení objednávky
V případě, že zboží není k dispozici skladem a my nejsme schopni jej odeslat do 7 pracovních dnů, jsme povinni na tuto skutečnost upozornit objednávajícího e-mailem a sjednat s ním náhradní termín. Pokud však dodavatel není schopen odeslat zboží do 10 pracovních dnů od obdržení objednávky, má objednávající právo svou objednávku jednostranně zrušit. Objednávka může být zrušena i dodavatelem, v případě, že zboží není dlouhodobě k dispozici, nebo jej není schopen dodat za cenu platnou v době objednávky.
Dodací podmínky:
- Pokud je zboží skladem bude zasláno během 2-3 pracovních dní s dodáním do druhého dne.
- Pokud zboží není skladem bude dodáno max. do 1 měsíce. Budete informováni o termínu a postupu dodání.
- Objednávky můžete zasílat na náš email: info@mugshop.cz, nebo na tel. č. 731 851 041
Nákup u nás je velice jednoduchý a intuitivní.
Jak nakupovat
Regisrace
Registrace je nutná pro zobrazení velkoobchodních cen. Po registraci nám zašlete kopii vašeho živnostenského listu na náš email: info@mugshop.cz, nebo poštou. Na základě registrace vám bude aktivána sekce Velkoobchod.
Vyberte si zboží
Procházením katalogem si zvolte požadované zboží a vložte ho do nákupního košíku volbou objednat. Můžete dále pokračovat ve výběru dalšího zboží a nebo přejít k pokladně pomocí volby vyplnění objednávky. Nákupní košík je po celou dobu nákupu k dispozici v pravé navigaci pod odkazem zobrazit obsah košíku. Pokud chcete více kusů stejného zboží klikněte na objednat vyplňte počet kusů a klikněte na Přepočítat.
Vyplnění objednávky
V následujícím kroku budete vyzvání k vyplnění údajů o objednateli (plátci) a adrese doručení, v případě že se liší adresa dodání, uveďte též adresu dodání. Dále máte možnost zvolit způsob platby a doručení. Po přihlášení máte možnost též provést objednávku jako registrovaný uživatel, v tom případě budou všechny potřebné údaje již předvyplněny. Pokračovat můžete pomocí volby rekapitulace objednávky.
Rekapitulace objednávky
Zobrazí kompletní přehled objednaného zboží, vybraný způsob platby, způsob doručení a vyplněné údaje o plátci a adresátovi. Máte možnost nám k objednávce připsat poznámku (termín doručení, a jiné). Jestliže vše souhlasí, tak pomocí volby potvrdit objednávku dojde k závaznému objednání. V zápětí Vám bude zaslán E-mail s údaji o vyplněné objednávce a případně s údaji potřebnými pro platbu převodem.
Faktura, dodací list
Faktura je přikládána ke každé objednávce. V případě dohody se zákazníkem je možné fakturu zaslat na jinou adresu než je udáno v objednávce.
Odeslání zboží
Po předání zásilky dodavateli (přepravci) je zaslán zákazníkovi informační email o termínu podání, předpokládaný termín dodání a podací číslo balíku, pro možnost sledování doručení zásilky.
Nabízíme Vám na výběr z následujících způsobů plateb a doručení.
Způsob doručení a platba
Způsob platby
- Při doručení - Česká pošta - dobírka
- Platba předem bankovním převodem na náš účet
- Hotovnostní platba při vyzvednutí na adrese provozovny - dle dohody
- Platba platební kartou - bezpečná platba Comgate
Platba kartou
Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, 500 02 Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Doručení
- Při objednávce nad 10.000,- Kč poštovné zdarma
- Osobní vyzvednutí na adrese provozovny - 0 Kč - po domluvě
- WE|DO dobírka 159,- Kč
- WE|DO úhrada předem na náš účet 129,- Kč
- WE|DO bezpečná platba kartou 129,- Kč
- Obchodní balík Česká pošta dobírka 195,- Kč
- Obchodní balík Česká pošta platba předem na náš účet 159,- Kč
- Obchodní balík Česká pošta bezpečná platba kartou 159,- Kč
Doručení Slovensko
- Při objednávce nad 10.000,- Kč poštovné zdarma
- DPD úhrada předem na náš účet - 290,-
- DPD dobírka - 330,-
V emailu o expedici objednávky je uvedeno podací číslo balíku. Pokud Vám balík nepřijde (nebo nebudete mít ve schránce výzvu o uložení balíku na poště) do druhého dne od expedice, kontaktujte svojí poštu (a uveďte podací číslo balíku), nebo provozovatele internetového obchodu.
POZOR! V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovudoručení - 109,- Kč a budeme požadovat úhradu zboží předem na účet v případě dobírky je částka 149,- Kč.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Reklamace
Záruční doba
Pokud není výslovně uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré námi nabízené zboží zákonná záruční doba 24 měsíců od dne obdržení zboží.
Záruka
Záruka se vztahuje na veškeré vady zboží způsobené chybou při výrobě nebo chybou na použitém materiálu. Vzhledem k tomu, že některé zboží je dřevěné, nebo z přírodních materiálů a ruční výroby, menší rozdíly v barvě, velikosti a detailech zpracování se nepovažují za vadu zboží. Fotografie jsou pouze informativní a zboží (hlavně v sekci dřevo) se může mírně lišit.
Záruka se však nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem. Zároveň se nevztahuje na běžné opotřebení zboží odpovídající charakteru zboží a době jeho užívání. Naše společnost se zavazuje v záruční době vyměnit zboží, které bude splňovat podmínky pro reklamaci podle tohoto odstavce. Záruční doba se při tom prodlužuje o dobu, po kterou nemohl odběratel věc užívat v důsledku vyřizování reklamace.
Postup při reklamaci
Pro řádné vyřízení reklamace, je třeba dopravit zboží v domluveném termínu na adresu společnosti. Společnost posoudí neprodleně povahu závady a informují odběratele o způsobu vyřízení reklamace. Zboží je po vyřízení reklamace zasláno zpět odběrateli. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu zboží zpět k odběrateli společnost. V případě neoprávněné reklamace hradí tyto náklady odběratel. Náklady na dopravu k dodavateli hradí vždy odběratel.
Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní, nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Doba při vyřizování reklamace
Vyjádření o způsobu vyřízení reklamace doručí společnost odběrateli bez zbytečných odkladů v co nejkratší době po obdržení reklamovaného zboží. Obvykle je reklamace vyřízena do tří dnů, max. zákonná doba je jeden měsíc od obdržení reklamovaného zboží. Pokud reklamované zboží nelze v zákonné lhůtě opravit ani vyměnit za nové, má odběratel právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny.
Ochrana osobních údajů
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.
Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.
Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do "zákaznické sekce".
Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@mugshop.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Kontaktní adresa
Petr Hradecký
Mugshop.cz
U Kostelíčka 138
280 02 Kolín II
Bankovní spojení
mBank
číslo účtu: 670100-2207335480
kód banky: 6210
ČSOB
číslo účtu: 200154039
kód banky: 0300